lite bilder i brist på annat

Hej hej alla mina vänner! I morse kl 9.00 lokal svensk tid landade vi på Landvetters flygplats. Det kändes inte okey.
Eftersom jag inte har sovit sedan igår morse (det var rätt onödigt att gå och lägga oss eftersom flygbussen kom 01.35) så tänker jag bara lägg upp lite bilder som jag inte tror ni sett innan så får vi hoppas att jag sover riktigt gott i natt och kommer i håg att ta ut trädgårdsmöblerna och ställa fram klockan.





Hatchetsups tempel i Luxor.



Beduiner som tigger mat vid en rastplats.



Sfinxen


F och jag framför pyramiderna


Sfinxen vaktar sin pyramid Chefrens pyramid om ni undrar. Man undrar vad han tänker på...



Paradise beach på Giftun Island.


Snorkling med ryska turister.


Hurgahdas två snyggaste killar. Våran bartender på Peanuts (som vi rekomenderar) och F.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt det ser ut!

2010-03-26 @ 22:45:26
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nice som attans!

2010-03-30 @ 14:00:09
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0