Snabbinlägg

Får bli ett snabbinlägg nu innan jag och klägger mej. Har inte kunnat blogga så mycket sedan i tordags eftersom jag har åkt på ryggvärken från helvetet. Har inte kunnat vare sej sitta eller stå. Värdelöst var ordet.

Igår hade det värsta dock lagt sej så jag och min syster S var i Göteborg för att gå på mässan. Vi hade hur kul som helst och handlade en hel massa grejjer. Tyvärr hade jag inte lyckats få med mej någon kamera.

Min syster handlade ett träns och tyglar på Lyckås och en förbygel på Charlies samt det viktigaste Kingsland strumpor. För min del blev det en hel del småplock. Blev bland annat skyltar från Vetlanda gjuteri och ett Veredus schabrak (som jag givetvis skall fota på fredag).


Får bli ett längre och roligare inlägg i morgon när jag är lite piggare ryggen värker och jag kan snart inte sitta ner längre. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Louise

Dumpade den i Göteborg. ;)

Haha, nä, jag fick skjuts.

2010-03-01 @ 22:39:20
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu har du ju en kamera juuuu! ;)

Jag ringer daj nue!

2010-03-02 @ 10:22:55
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0