Veredus Guarnieri

Jag bara MÅSTE göra ett inlägg om desa nya ridstövlarna som jag tycker är så fräsiga. Jag är såååå sugen på ett par undra om jag skall be F snällt om en STOR tidig födelsedags present.



Här är företaget som fattat galoppen (haha) ibland är benen jättesvullna och ibland är dom normala. Tretornstövlarna är jättebras med det att man kan dra åt så de sitter bra men de är ju inte i skinn. Och jag är tråkig men en ridstövel fungerar bäst i skinn. 7000 ca kommer de att kosta men det kan det nog vara värt. Skall börja spara redan nu..

Ha en bra dag.. Sara

Kommentarer
Postat av: Katarina

Riktigt läcker sporrkloss, bra tänkt där! :)

2010-01-31 @ 20:53:23
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0