Allt är tyst och lungt

F sover och jag sitter här. Har en fridag i morgon eller fri och fri jobbar lika hårt när jag är ledig fast jag har lite roligare. 

I morgon är det äntligen dags att boka resan. Så jag har varit runt och tittat på lite guideböcker om Egypten, på nätet. Man vill ju gärna vara lite påläst när man åker dit. Jag ser framemot att sola och bada och dricka pinacolada (säger jag som inte dricker sprit) Dessutom tåler jag inte mjölk haha.




Bilden hittade jag i sin ursprungsform på Cocktailguiden.se

Vilka drinkar dricker ni när ni är på semster eller bara en varm dag i solstolen??
Kram Så länge Sara

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)



haft en bra dag än så länge?



ps: två tävlingar uppe på bloggen om två olika smycken, var gärna med du också :)



<3

2010-01-19 @ 14:24:19
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0