Så trött att jag nästan dööör....

Jag är så trött så jag orkar knappt blogga idag.  Har jobbat sjukt mycket ett par dagarna.. som vanligt kanske jag skall ta och säga.

Har ni hört det tyska bandet The baseballs?? Dom gör covers på kända låtar fast i rockabillytappning.



Hot n'cold



Orginalet med Katy Perry

Och så den stora frågan vilken version är bäst??

Jag håller en tumme på The Baseballs (börjar man månne bli gammal??).

Ha en bra kväll alla mina läsare. Själv skall jag bege mej mot sängen eftersom klockan obönhörligt kommer att ringa 3.15 i morgon igen. Blää...

Kommentarer
Postat av: Matilda

The Baseballs är bäst. Jag AVSKYR Katy Perry av hela mitt hjärta. En kraxande kråka är vad hon är.

2010-02-03 @ 23:55:07
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0