Nu har det hänt igen..

Ut bort väck försvinn ur mitt huvud alltså. Denna gången är det John Mayer. *suck* Verkligen inte min typ av musik.. eller det är det kanske egentligen men jag gillar inte sånna "kändispojkvänner" (han har ju faktiskt dejtat både Jennifer Aniston och Jessica Simpson). Men hanär helt okey ändå.

 Om man skall tro Spotify så liknar hans musik bland annat Gawin Degraw (som jag förövrigt såg live i Stockholm för ett par år sedan).



Half of my heart ft. Taylor Swift.

Håll till godo mu skallö jag äta lite..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjoho! Hur mås det? Nu tycker jag du ska ta ett djur och komma hit så vi kan trimma järnet! :D

2010-02-05 @ 13:11:15
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0