Jul jul strålande jul

Tja det gick ju jättebra med mitt blooggande. Ett ynka inläg sen blev det tyst. Well jag måste väl erkänna att jag varit väldigt trött och inte orkat. Jag har helt enkelt prioriterat bort bloggen denna veckan.
Idag är jag dock ledig från jobb men jag har mycket att göra ändå. Har precis haft en hantverkare som skall lämna ett anbud på att få igång vårt värmesystem igen. Idagsläget kör vi på två luft/luft pumpar och jag kan säga att vi fryser. 18 grader är inte okey. Hur som helst lät det väldigt bra och vi får se vad anbudet hamnar.

Pannan vi tänker sätta in blir en Värmebaronen Pellmax VX. Inte så väldigt intressant kanske men det är det mest intressanta häromkring.

Om ett tag skall jag åka och titta lite på julklappar. Jag har inte köpt en enda, icke en. HJÄLP!!!! Jag som brukar börja i augusti och var färdig två veckor innan jul. Jaja det blir nog bra. Håller på att skriva en lista på julmaten som vi skall ha på julafton. Det är rätt mycket att planera när man har en familj som tar julen på allvar. *s*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0