Under min filt

Just nu sitter Fredrik och tittar på en vampyrfilm Daybreakers tror jag att den heter och jag gömmer mej under filten. Jag hatar nämligen allt som är för spännande och blodigt. I och för sej så har jag svårt för pinsamma komedier och tillgjorda filmer också.

Såg att jag blivit dagens lucka hos Showjumper. Alltid trevligt att vinna något. Jag brukar inte ha någon vidare tur med vinster. Haha. Nu känns det som att jag måste skärpa mej lite om jag skall kunna behålla några läsare här i bloggen.

Har hittat kabeln till min kamera nu som jag varit av med ett tag (eller ja sen flytten) så nu kan jag föra över bilder till datorn. Har en massa bilder på vårt hus och på alla mina djur. Skall se om jag orkar föra över lite bilder ikväll eller i morgon (det beror på när jag skall börja jobba i morgon, nu i skrivande stund så vet jag fortfarnade inte om jag börjar kl 8 eller kl 04.30).

Hoppas ni har en bra kväll.
 

En av sakerna jag längtar efter idag. Värme sol och bad (och så klart kultur).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0