Och snön.. den bara vräker ner...

Hur ser vädret ut hos er?? Här kan man lugnt säga att det INTE "Narniasnöar" iaf, det bara vräker ner. Jag är snart på väg ut. Skall åka och titta på lite julklappar och sen till IKEA för att titta på ett nytt köksbord för minst åtta personer. Mina skattepengar har trillat in på kontot och jag hade sedan tidigare bestämt att köpa ett stort härligt köksbord när jag fick råd. Får se om vi hittar något som passar idag.

När jag är klart med tittandet och shoppandet blir det en tur till mina älskade hästar. Skall mocka och fixa lite i stallet idag. Kom precis på att jag har 9*9 balar med torv och spån och kånka in. *suck* Kanske dags att sätta fart haha.

I morgon kommer vår nya kyl och krys.
 
I morgon är den min... min ... miiiiiiiiin.. 


Skall bli spännande att sätta in den och se hur det blir. Nästa investering i köket blir en spis eller en häll och ugn. Det gäller bara att komma överens om VAD man egentligen vill ha. Ibland vill jag sjukt gärna ha en gasspis. Gärna från SMEG med en stor ugn så man kan ha stoooora stooora grytor och stekar i den. Ibland känner jag att det räcker med en mindre med induktionshäll och en lös ugn. Shit vad svårt det är rent ut sagt.


CA 30000 från SMEG. Min dröm.        



              Dåtid från IKEA ca 13000.







Kommentarer
Postat av: Caroline

SV tack, jag är uppvuxen med tapeter med tigrar osv på så jag har väl rätt vågad smak;)

2010-12-17 @ 00:37:15
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu har jag fått HV Polopryls!!

2010-12-23 @ 00:50:38
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0