fridag

Visst är det skönt med fridagar. För er som undrar så jobbar jag efter ett schema så det spelar ingen roll om det är en röd eller prickig dag är jag schemalagd så jobbar jag.

Skall åka till hästarna strax. Har suttit och kollat de avsnitt av ponnyakuten som jag missat och kollat lite annat på datorn. Har varit helt död efter denna veckan tror seriöst att jag behöver semester. Haha. Längtar tillbaka till värmen. Åååå vad jag längtar till nästa gång. Försöker övertyga den läre F om att vi skall åka till Sharm el Sheik nästa februari. Man behöver lite värme på vårkanten. Har hittat ett jättefint hotell som inte alls var dyrt. Får se hur det blir. Först har vi en massa annat att hitta på här hemma.
Penny skall betäckas med Aerline H och mina andra pållar skall ridas igång och tävlas lite. Och om vi har tur och planeterna står rätt i förhållande till varandra så kanske blixten slår ner och vi blir inflyttningsklara med det där jävla huset så vi slipper skrubben. Spännande vår med andra ord.




Nej dags att åka, måste handla en ny grimma och lite bullar innan jag beger mig till landet ochför att berätta för Leffe om de nya schabraken jag beställt.;)
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Matilda

VAD HAR DU BESTÄLLT!!!!??? :D

2010-04-02 @ 15:53:00
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0