Förkyld

Min uppdatering suger just nu men det finns en anledning.
Jag är förkyld, det känns fruktansvärt så här nära döden har jag nog aldrig varit. Eller ja jag var ju så här nära döden förra gången jag var förkyld oxå.
 Det får mej att tänka på den gamla reklamen med gubben som säger; "Ni tjejer snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det kännns när en kille är riktigt förkyld." Nu är jag iofs inte kille och jag har inte fött barn heller men jag förstår hur han tänker, eller hur han inte tänker. Känns svårt att tänka med huvudet sprängfyllt med snor. Mysigt va??
Tack och lov tyckte chefen synd om mej (mest bara för att jag knappt kan prata) så jag får börja klockan nio i morgon. Jiiippppiie... eller inte.. Hade gärna stannat hemma men om jag nu skall ha råd med allt jag vill köpa så får jag minsann bita ihopa och åka och jobba.



Lite synd om mej är det väl ändå?? Nu är det dags att intaga sängläge och sova så jag orkar jobba i morgon.
Ha en bra kväll alla ni som läser så återkommer jag när min förkylning börjar försvinna och jag mår lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Och vad ska du köpa minsann? Haha! :D Hörs imorgon, krya på dig.

2010-04-06 @ 00:08:01
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0