Roliga grejjer.

Nu sitter jag här igen och lyssnar på min favoritkanal Guldkanalen 102.6. Det är radio med bra, varierad musik. Inte bara det vanliga dunka dunkat utan lite annan musik som man inte brukar höra. Och så det viktigaste det är mellanprat på skånska. Man märker hur man saknar sitt eget "språk" ju äldre man blir.


Musmatta från Bluebox.se  99kr

 


Har haft denna Airfreshner från bluebox.se hängande i rutan ett tag men jag är ju glad sambo så jag kanske borde byta nu. :)


Kanske denna från bluebox.se passar bättre? Vad säger ni som känner mej.. ;)


Tillsist vill jag tipsa alla om tävlingen på Matildas blogg där man kan vinna ett trepack med Kingsland strumpor. Ni är väl med och tävlar för det är jag. ;)

Ha en bra kväll för nu är det dags för kvällsplugg för mej. Godnatt sålänge.;)
Sara 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nice att du är med! :)

Ringer imorgon när jag drar. :D

2009-09-09 @ 23:03:42
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hah den sista borde du köpa! :D

2009-09-10 @ 07:46:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0