flitets lampa lyser..

Godkväll alla!

Just nu lyser flitets lampa.. eller ja det är vad Fredrik tror. Han tror att jag sitter djupt försjunken i min roliga bok i historia och gör mina jätte roliga uppgifter. Men tji fick han.. haha.

Idag började jag sent, eller ja min eminenta transportledare sa någon gång mellan 11 och 13. Så jag började 12, för det är väl mitt emellan.?!?
Ialla fall hann jag ut på landet och jag red Gurra och Leffe, samt mockade och fixade allt för kvällen. Såååå skönt att bara kunna åka hem och slappa och ha kväll. Kanske låter gnälligt men många gånger är vi inte hemma förrän 11 på kvällen så detta är himlen.;)

I morse innan jag åkte till landet så såg jag på The Voicefemman dom pratade om Lady Gaga ni vet hon med låtar som Just dance, Poker face med flera. Egentligen är det inte min stil alls men hon är lite svagt fascinerande. Hur som helst diskuteras det om hurvida hon är man eller kvinna. Det finns vissa som påstår att det finns bevis för det ena eller det andra. Personligen tycker jag att det är hemskt att kvinnor som ser och beteer sig annorlunda än normen genast skall bli påhoppade och kallade män. Senast var det Caster Semenya som vann 800 meter i VM. Är hon man eller kvinna hon ser ju faktiskt lite konstig ut. Man tror att samhället gått framåt år 2009 men vi är pinsamt bakåtsträvande ändå.

ha en bra kväll alla nu kraschar dumburken vilken sekund som helst. Man får inte ha fööööör stora krav helt enkelt.. *suck* Sara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller helt med!! Folk har sådana äckliga förutfattade meningar. Kolla bara på Gynning som nu blir tagen som seriös när hon tagit ut silikoninläggen och färgat håret mörkt. Fuck, hon blir väl inte mindre smart för att hon är blond?

Folk alltså....

2009-09-08 @ 21:10:38
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0