Lördagsfundering

Har varit så trött i två dagar så jag har inte haft orken att blogga. Förlåt jag skall skärpa mej.

Igår var det dags klippandet har börjat för hösten. Gurra var först ut. Han såg ut som en helt ny häst när han var färdig. Idag är det Leffes tur. Jag tillhör ju de fåtal som faktiskt tycker att det är roligt att klippa hästarna. Därför brukar jag klippa ofta och mycket. Mina hästar är utan att skryta alltid väldigt välklippta. Kanske beroende på mitt intresse.

Bilder kommer ikväll om jag hinner.
Nej nu antar jag att det är dags att bege sig till hästarna om vi skall hinna med alla som vi skall hinna med idag. Ha en bra dag så länge. Sara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har blivit utmanad. ;)

2009-09-21 @ 10:21:13
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra att veta att du gillar att klippa. Men frågan är hur långt du åker för att göra det?

Vart bor du?

2009-09-22 @ 14:26:59
URL: http://www.metrobloggen.se/firemoonhorses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0