Lite uppdatering

Dags att uppdatera lite grann så ni vet vad som händer här på landet.

Har precis beställt en ny bok till kursen jag läser, 511 kr fattigare. Tack och lov hade mamma resten av böckerna på sitt jobb. Skönt att slippa den stora kostnaden.
 


Jag och Fredrik har haft sjukt ont i fötterna av våra gamla arbetsskor som chefen gett oss. Med andra ord så var det stenhårda båtar som förmodligen inte är så bra. Iaf köpte vi nya skor från Jalas hur som helst så är dom jättesköna. Ingen av oss har längre ont i fötterna heller. Skönt.  

Nej nu får jag nog skynda mej skall vara hos ortopeden vid halv tre idag. Hade varit skönt om jag hade varit färdig med stallet innan så kan man göra annat i eftermidag.
Ha det så bra alla. Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0