En lista

Jag har snott en lista från min vän Matilda rakt av bara. Skall se om jag kan lyckas lika bra. ;)

DAGENS VILL HA: Mer ork.
DAGENS KLÄDSEL: Beiga ridbyxor från CRW, Lacoste pike (rosa), Jacson ridtröja med dragkedja, Blundstone och mountain Horse shortchaps.
DAGENS SMINK:*host host* Jag använder sällan smink. Lite lypsyl får bli dagens smink.
DAGENS FRISYR: Två Hästatottar och snedlugg
DAGENS HÄNDELSE: Jag har FRIDAG !!!!
DAGENS LÅT: Jessie
DAGENS PLANER: Rida, mocka, städa klart lägenheten och hitta en tvättkorg.
DAGENS SAKNAD: Mer tid.
DAGENS DUMMASTE: Tiden går för fort.
DAGENS SJUKA: Inget.
DAGENS DROG: Cola light.
DAGENS KRAM: Svennis
DAGENS PUSS: Leffe
DAGENS KÖP: Jag hoppas ju på den där tvättkorgen.
DAGENS GODIS: Salta godisar.
DAGENS HUMÖR: Helt okey.
DAGENS ORD: Som om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0