Söndag

Hej!
Har verkligen varit kass på att uppdatera. Men jag har varit så förbenat trött denna helgen. Lovar att återkomma för fullt i morgon.

Idag började vi jobba vid åtta och var klara strax efter fyra. Det allra värsta med att jobba söndag är att man knappt hinner sitta ner och äta.
Efter jobb åkte vi till landet och åt middag hos mamma och pappa. Efter middagen (som givetvis intogs framför tvn eftersom det var world cup från Oslo) så var det dags att mocka och ta hand om hästarna.
Min mycket  snälla sambo F mockade så att jag hann rida Gurra och Leffe.  Var riktigt härligt att få motionera dem idag trots att jag har jobbat.

Nej nu antar jag att jag skall vara skittrist och supertradig och gå och sova. Godnatt alla vänner. Sara

Kommentarer
Postat av: hanna

haha okeej ;p ja jag vet inte, jag ska nog bara ta det lungt :)

2009-10-12 @ 07:06:48
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0