Ny mobil

Min mobil har varit lite kokko sista tiden, bland annat hade lite skruvar lossnat. Trist men sant. Så idag när vi var på Familia för att handla mat fick jag ett infall, en ny mobil det hade varit nått. Så jag gick för att titta  hrm titta ja, iaf så gick vi till The phone House för att titta på mobiler. En av försäljarna kom fram och började prata och jag sa att jag gärna ville ha en ny mobil och vi började titta på några olika. Egentligen ville jag ha en vikbar telefon eftersom jag inte gillar att ha skärmen utåt så att säga.
Men det hela slutade med att det blev en Sony Ericsson W995. Än så länge är jag nöjd. Den har 8.1 megapixel kamera så jag hoppas på lite bättre bilder till min kära blogg nu.




Min mobil är svart, tittade på den gråa men jag gillade inte riktigt den för den kändes lite plastig.

Vad har ni som läser min blogg för mobil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0