Lördag

Gud så skönt med lördag. Har varit dålig på att uppdatera de senaste två dagarna så jag vet. Skäms på sej. ;) Men å andra sidan tror jag att mina läsare gör annat än att bara läsa min blogg. (även om det är heeeelt otänkbart)

Just nu sitter jag med det obligatoriska glaset med cola och vilar lite. Skall snart ut och mocka.

Dags för en dagens lista tror jag.

DAGENS VILL HA: Fler fria dagar.
DAGENS KLÄDSEL: Mina jeansridbyxor från Pikeaur, en lacoste piké, rosa showsock från jacson och en svart tröjja.
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Tja jag vet inte.
DAGENS LÅT: Lionel Richie- All night long
DAGENS PLANER: Mocka klart kanske se om det går att städa i stallet, tvätta, äta middag och sen är det lördagsmys.
DAGENS SAKNAD: Sommaren
DAGENS DUMMASTE: Att detta är min enda fridag. Hatar denna veckan.
DAGENS SJUKA: Ont i kinden efter tandproblemet. Är helt svullen och öm.
DAGENS DROG: Cola
DAGENS KRAM: Leffe
DAGENS PUSS: Blixten
DAGENS KÖP: Rainlegs
DAGENS GODIS: Blir nog nått smarrigt ikväll
DAGENS HUMÖR: Piggt och bra.
DAGENS ORD: Kagestan (skånskt för mage)

Nej dags att gå ut och mocka det sista så att jag blir klar nångång. Ha det bra alla läsare. Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0