Lördag äntligen

Då så. Då  har man tävlat för första gången på 1 år.  Var i Munka Ljungby som jag skrev om tidigare, för att rida en lokal 110 klass. Tydligen finns det folk som filmat händelsen får se om jag våågar lägga ut det senare.

Hur som helst är jag jättenöjd med båda mina hästar. Leffe hade ett nedslag på trean men annars hoppade han jättefint. Var typ 20 sekunder från placering men det var rätt väntat (är inte väldigt vändbar), Gurra var felfri och knappt 15 sekunder från placering. Helt okey jag är väldigt nöjd.

Jag vet att jag varit liiite kass på att uppdatera här men jag hoppas att jag är förlåten. Har haft två helvetes dagar på jobb då jag jobbat från halv fem till sju på kvällen med 30 minuter rast bägge dagarna. Det är tragiskt att andra människors inkompetens gör att man måste arbeta dubbelt så mycket för att företaget skall klara sina åtaganden.
Tragiskt var ordet.

Ha en bra eftermiddag så hörs vi senare ikväll. Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0