Förmiddags funderingar

Ibland funderar man på hur olika vi människor uppfattar saker och ting. Hur olika vi ser på saker och hur olika vi egentligen är. Har hört lite delade saker om Meredith clinicen nu när jag pratat med lite vänner som var där. Vissa är väldigt analyserande och verkar ha lyssnat på henne och insupit kunskap andra verkar mer ha varit där för att titta på "the rockstar Meredith" istället för att titta på "tränaren Meredith". 

Snart skall jag ut till landet och rida. Fredrik som är ledig idag han med är och fiskar med sin pappa. Får hoppas på god fångst idag. Bara jag slipper rensa. *urk* I eftermiddag har jag ett besök bokat med min tandläkare. Ojippie jag hatar tandläkare.

Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi senare, Sara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0