Stockholm

Jag och F var i Stockholm i början av veckan för att titta på våran stora idol Toby Keith.  Vi hann med lite annat i Sthlm oxåö. Här kommer alla bilderna. 

 

Vaktkur på Stockholms slott som givetvis var stängt när vi var där. F i den lilla lilla pyttegränden i Gamla stan. Tcentralen och den häst som jag har tagit bild på varje gång jag varit i Stockholm.



Tekniska museet och en blå grind på Djurgården. Huset är en av Diplomatvillorna som såg skum ut. Huset är precis så bågformat i verkligheten som det ser ut på fotot.



Vårt hotellrum på Hotell Riddargatan på Östermalm. Värt att prova om ni är i Stockholm.



Konserten vi var på med Toby Keith och hans förband Kurt Nielsen. Konserten var superbra. Både Kurt och Toby var hur bra som helst.



Regalskeppet Vasa. Ett besök är obligatoriskt när man är i Sthlm.


Nej dags att åka till landet även om jag inte har nån lust idag. Ha en bra dag.. Sara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0