Min lediga dag...

Idag är jag ledig. Jiiiipppiiieeee yey!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Eureka på 6an. Jag missade den serien helt tidigare men nu är jag helt fast. Måste beställa säsong 1 och 2 så jag kan se den från början. Har ni sett den?




I morse körde jag först Fredrik till jobb sen körde jag hem igen, vid halv åtta körde jag och lämnade nycklarna till min bil som är på verkstad. Sen hem hämtade ut mina nya fina (bättre begagnade) Loboutin stövletter. som kommit med posten.



Skall bli kul att få använda dessa snyggingar. Blir förmodligen redan i morgon.


Nu skall jag snart ta och åka till landet. Ha en bra dag alla vänner så hörs vi. Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0