stressa stressa

Idag blir det en sånn där dag då man får stressa som en idiot för att hinna med allt som man måste göra själv och allt som man måste göra för att andra har bestämt något. Jag måste hinna att åka och lämna däcket till min transport på jobb. Sen måste jag ut och hinna rida 3 hästar, mocka och fixa allt i stallet innan kl 12 då jag skall ha packat med mera för att andra bestämt att DÅ skall vi åka. Det är bara att inse att jag troligen inte kommer att hinna göra allt som jag hade behövt. Men man börjar bli van vid att inte hinna med och på att få kompromissa rejält.

Förhoppningsvis så blir det taklagsfest när vi kommer hem igen. Hoppas hoppas. Kommer längta i de fyra dagarna vi är borta. Vi ses om ett par dagar igen. Sara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad nice med en blogg från dig med. :D Ska läsa senare. Kramar!

2009-07-30 @ 11:51:41
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kan du se till att få ut en massa bilder på huset! ;) Man är ju nyfiken ju!

2009-08-05 @ 10:22:41
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0