Värmebölja

Det är perfekt väder för semester och vi har två veckor kvar. Jiiippppppiiiiiiieeeee! (Om man får vara barnslig.)
Jag har inte hunnit blogga så mycket nu på sista tiden för jag har haft så sjukt mycket att göra.  Den som trodde att semester betyder att man slappar och tar det lungt tror helt fel. Igår slet jag som ett djur med att få hinderparken klar så nu är banan byggd och inhoppad. Jag vet att det är många andra ryttare som har en stor fin ridbana med en massa hinder som tycker att jag är skittöntig som är superstolt och nöjd över min ridbana. Men om sanningen skall fram så har jag aldrig haft något som ens liknats vid en ridbana tidigare.

Fick provhoppa Gurra igår eftersom Leffe och Blixten skall skos på tisdag och båda två har tappskor. Gurra skötte sig exemplariskt. Alltid roligt när det går bra speciellt eftersom han inte hoppats sedan i höstas.

Nej nu är det väl dags att mocka i värmen antar jag. Ni får ha en bra dag så återkommer jag när jag får en stund över nästa gång.
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0