Semester semester

Alltid trevligt med folk som inte har koll på saker och ting. Speciellt när dom sitter i en sits som chef. Min fantasktiske underbare chef (läs: Ironi!!) ringde mej idag och påstod att jag var inne på min fjärde vecka med semester. Tydligen hade det blivit fel i deras dator. SUCK!!! Ring inte och stör när jag har semester okey. Måste hitta ett nytt jobb.

Lite trevligare saker att prata om är att jag nu hoppat Blixten på våran ridbana ingen rodeo och han skötte sig fint. Det är en tävling i Eslöv om 3 veckor. Anmälningstiden går ut den 23 funderar på om jag skall anmäla mej och åka dit. Det får bli på lördagen för jag jobbar på söndagen. Bara en liten lokal 110 med Leffe och Gurra, Kanske Blixten kan få åka med och hoppa två stycken 1 meters klasser. Skulle vara riktigt roligt men vi får se.

Nu har Sofia (min syster) och jag bestämt oss. Vi skall sälja Häxan eller Exotica som hon heter. Tråkigt men Sofia skall börja läsa till hösten eller ja redan på måndag och jag har mina fyra att hålla på med. Så vi har inte tid med henne och hon förtjänar någon som har den tiden.

 Häxan och Annie (vår granne).

Såg ni dokumentären på TV8 igår om knarket i Colombia. Jag och Fredrik satt som fågelholkar och kollade. Jag fattar inte att Alex James vågade åka dit jag hade varit fullständigt lamslagen och livrädd HELA TIDEN. Otäckt och overkligt och nej, jag känner fortfarande inte någon brinnande längtan efter att prova knark.

Nej nu är det väl dags att sätta fart och kämpa med de där jävla betonggrejjerna i min spolspilta. Ha en bra dag. Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0