Dagen efter..

Jaha då är man 28 år gammal. Jag fyllde ju år igår och firade det på värsta tänkbara vis. På jobbet. *suck*
Men på kvällen firade vi med lite tårta hos mamma och pappa, och jag fick lite presenter.
Av mamma, pappa och Sofia fick jag en hinderduk från hööks och två bänkar till ridbanan.  Av Andersarna fick jag en magarethe skål som jag önskat mej.  Fredrik gav mej lite grejjer som jag själv valt. haha. Så min fördelsedag var lyckad även om jag var tvungen att jobba.

Jag känner mej helt borta idag kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbat mellan 04.30 och 19.00 kul timmar. Eller inte.

Nej nu får ni ursäkta mej men jag skall gå och lägga mej så jag orkar upp i morgon. Ha en bra kväll alla. Sara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott om jag nu inte sa det igår haha. :) Nice presenter verkar det som!

2009-09-07 @ 20:11:21
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0