Bocaj stövel

Vad tycker ni om de nya Bocaj stövlarna?? Hiss eller diss??

Jag tycker att de är supersnygga. Dessutom verkar de ju genomtänkta. Jag är inte jätteförtjust i Tretornstövlarna eftersom de är hårda och obekväma och i mitt tycke lite fula (trots det har jag ett par bruna).  Priset var ingen rysare 2150 kr på jumpinn.se är helt okey i mitt tycke.


Produktbeskrivning från jumpinn.se
RIDSTÖVLAR "Bocaj"
Ursnygga!! Helt inställbara i skaftet.
Av genuint, utvalt läder samt PU-materialet "Recover".
En innovativ design och tillverkning borgar för stil, elegans och högsta kvalitet i varje detalj.
Gummisula med halkskydd för bästa grepp, YKK dragkedja. Se Måttabellen för bästa passform!
Färger: Svart, Brun
Storlekar: 34-45.



Jag tror att jag vill ha dem i brunt. Skall nog beställa när lönen kommit. ;)



Kommentarer
Postat av: Mel@

Dom bruna va ruskigt snygga !!!

2010-07-14 @ 23:57:10
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2012-10-14 @ 08:54:33
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0