Snart dags att sova..

Nu är det snart dags för mej att gå och sova. Har fått gjort en massa idag som brukligt när man är ledig.
Har hämtat torv och hästfoder och investerat i nya stängselstolpar. I morgon tänkte jag åka förbi Byggmax och köpa bräder till hagarna och lite bräder till min hinderpark.

Känner mej helt såsåig i huvudet så jag tror att jag skall gå och duscha och gå och lägga mej. Håll tummarna för min kära Penny. Hoppas hoppas hoppas att allt är okey så att de kan inseminera henne snarast. Vill ha en fölbebis NU!! Eller iaf en dräktig häst.

Ha en bra natt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller tummarna! Förlåt att jag inte svarade idag men det har varit fullt upp heeeeela tiden. Vi hörs imorgon såklart! :D

2010-04-08 @ 22:32:40
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0