Dags för vintertid.

Har ni ställt in trädgårdsmöblerna och ställt tillbaka klockan?

Nu skall vi snart åka till jobbet. JÄTTEskoj eller inte?! Hade hellre varit ledig men men så är det. Efter jobbet så skall vi ut till landet får se om Fredrik och pappa hinner sätta upp min stalldörr så att det är tätt i stallet. Det blåser ju rakt igenom annars. Får se vad klockan hinner bli innan vi slutar. Kanske hinner jag till och med rida. Hade varit roligt om jag hade hunnit det nu eftersom jag är anmäld till lite fler tävlingar.

Anmälde mej igår till Trelleborgs lokala. 110 med Leffe och Gurra och sen skulle jag ha med mej Blixten med men jag velade mellan 80,90 och 90,1 meter men det blev 90 så håller jag det öppet med 1 meters klassen. Vi får se. Blixten är mitt projekt mitt långtidsprojekt. Gurra som tidigare var mitt projekt är ju min stabila stjärna just nu så det är skoj att ha ett nytt projekt. :)


Nej nu är det frukost (hade som VANLIGT inte något bröd), jobb, sen stallet. Ha en bra dag. Sara



Mitt projekt i vinterskrud (skall lätt klippa honom i morgon innan Vi skall till Flyinge).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0