Onsdag

Nu är jag inne på min tredje dag då jag inte jobbar på grund av min rygg. Är så uttråkad att jag snart spyr. Man kan ju inte göra nått vettigt alls. *suck* Har nog sett alla dåliga tv-program  som finns inklusive Extreme Home makeover, Top Model och allt som går på Discovery travel and living.

Men det händer mycket roligt i den närmaste framtiden. På lördag skall vi till köksfirman Smedstorps kök igen och på eftermiddagen skall vi hämta mer vass till taket. Och på tisdag skall vi till Vinslöv och titta på Åraslöv kök. Skall se om vi hinner en runda till IKEA med för att kolla lite på kök och sånt. Man måste ha lite olika alternativ när man skall köpa kök.

Nä nu avslutar jag med lite bilder innan jag skall åka och lämna mitt bilbatteri.
Ha det så bra,  Sara.

detta är skåne för mej.
Detta är Skåne för mej. Bilden är tagen vid Svedberga Kulle.


Detta är taget vi Svedberga kulle samma dag som ovanstående bild.


Kenzo och Fredrik myser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0