Jävla klantarsle...

Sitter här vid datorn och väntar på att åkeriet skall ringa om grusen som jag beställt till min ridbana och till huset. Hmm men det verkar som jag väntat färgäves.
Vaknade tidigt i morse och var relativt pigg tänkte jippie ledig en hel dag nu jäklar skall det hända grejjer. "Det enda jag har inplanerat är ju min besiktningstid på transporten vid 15.00 på Berga". (vilken tur att jag fick den tiden när jag bokade igår.)
Hmm åker till landet och rider alla hästarna som går bra, Leffe var jättepigg och de andra två ungefär som vanligt. Ringde om grus och så. Så åkte jag till bilprovningen går in knappar in mitt regnummer och det står Det finns ingen tid bokad idag. VAAAAA!!!??? Men jag har ju beställt. Går ut och kollar jo mitt regnummer stämmer, in och provar igen samma resultat. Det slutar med att jag går in och får tag på en kille som håller på med en bil (ibland är det tur att man inte skäms för så mkt.) och frågar vad som kan vara felet. Han knappar fram i sin dator och säger, alltså det är den 6 juni idag och du är bokad den 23 men tiden stämde ju iaf.
Jahapp tack och hej, bara att åka hem igen. Jävla pucko.. Klantarsle..

Har ni tänkt på gammal musik som man inte lägre lyssnar på som faktiskt är riktigt bra?!

Pontus och Amerikanerna Är det någon som minns dom? Helt underbar låt.
' Staffan Hellstrand 
* Jumper Kommer ni ihåg fodralet tid CDn. Dom hade polouniform på sig med hästar. Var ärligt talat bara därför jag inhandlade den skivan som min 3 skiva i min då rätt blygsamma samling.
* Jakob Hellman Med Vara vänner och hon har ett sätt.  Det är helt klart att svensk musik var bättre förr.
Nä nu är det dags att göra klart i stallet för idag.
Ha en bra kväll.. Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0