Hej igen...

Hej igen alla ni som råkar läsa min blogg. Har varit ruskit offline sista tiden. Jag har inte riktigt kännt att jag haft motivationen eller orken att skriva inte heller har jag haft intresset. Det har helt enkelt varit struligt som bare den ett litet tag.

Jobbet har som vanligt strulat, det finns inte mycket att säga om det mer än att det aldrig kommer att bli bättre. Hur som helst försöker jag bara att stå ut, vilket är lättare sagt än gjort. I september skall jag börja läsa på heltid tänkte jag. Jag fyller 30 senare i år och det känns helt ärligt som att det är min absolut sista chans om jag inte skall fastna i de skitjobb som jag har nu. För tro mej jag önskar inte min värsta ovän att jobba där jag jobbar.
Ser fram emot att börja läsa igen. Skall bli spännande och roligt att få träffa intelligenta människor som kan prata om nått annat än olja och däckbyte. Den enda negativa biten är väl pengarna (som vanligt) jag får helt enkelt försöka tt jobba extra varje helg och alla lediga dagar (jippiieee eller inte) på något sätt måste det lösa sej helt enkelt.

Nu kan jag säga att jag satt igång mina hästar igen rejält. Denna vintern har inte varit trevlig. Vi har haft is och snö och fruset på ridbanan hela vintern och eftersom vi inte kan rida på vägnätet häromkring så har jag helt enkelt fått vänta. Nu har tjälen släppt och ridbanan är superfin..:) Tack och lov. Känns dock trist att man förlorat nästan 4 månader. 

Det är nog bara att inse att det inte kommer att sluta regna idag. Så det är bara att dra på sej rainlegsen och regnjackan och bege sig ut mot ridbanan. Ha en bra dag så hörs vi om ett tag.  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det regnar för fullt här också! Igår var det såååå fint väder! :)

2011-03-31 @ 19:21:55
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0