Idol

Jag hoppas att alla lägger en röst på Jay Smith i kväll i Idol när han skall sjunga Heart shaped box (Nirvana). Jag som inte ens brukar titta på skiten är fast. Jag vill inte påstå att jag känner honom men han jobbar som plockare på Everfresh där vi lastar VARJE dag så man har sett honom minst ett hundratal gånger. Visste inte ens att han höll på med musik. Haha. Vilken röst. Man kan inte hjälpa att man tittar lite på de andra plockarna och tänker soo, vad är din talang??


Annars skall det bli rätt intressant att höra Linda Warg sjunga en av mina favoritlåtar of all times, Iris (Goo Goo Dolls). Olle Hedberg och Från och med du (Oscar Linnros) kan bli intressant även om jag personligen får utslag av människan. Nåväl alla kan inte gilla alla.





Enjoy mina vänner. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0