Hej igen!

Nu är jag tillbaka. Har haft det lite jobbigt ett tag, det har varit mycket och jag har varit väldigt trött. 
Anledningen är tråkigt nog jobbet. De har lagt om lastningar som vi har så vi börjar lika tidigt som vanligt sen har vi en lång döperiod då allt står stilla mellan 12 och 15.00 efter 15.00 brakar helvetet lös och sen får vi slita som djur fram tills sju halv åtta på kvällen. Jätteskojjigt.


Min kära syster Sofia har fixat körkortet och igår rattade hon för första gången sin egen bil, en Crysler neon. Bilder kommer senare idag när jag själv sett den. :)
sofia övningskör



Lovar att jag skall försöka att uppdatera lite oftare även om jag själv inte tycker att det händer så mycket i mitt liv alla gånger.


Nej nu skall jag åka till landet för jag och Fia (Sofia) skall åka till Hööks och sen till Mc Donalds så vi kan fixa fler glas till den nya sadelkammaren.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0