Snart dags för lite jobb

Snart dags för mej att åka och jobba. INTE spännande alls. Skall jag gnälla lite så har jag ont i ryggen. Snyfft.

Här i Skånes allra vackraste nejder dvs Mörarp har det frusit i natt så det blir till att skrapa rutan. Ikväll skall jag presentera vårat nyaste tillskott i familjen.
I går fick jag ge mej ut och panikshoppa för att inte kvala in som Sveriges sämsta flickvän. Min sambo fyllde nämligen 29 år. Det var då jag hittade vårat nyaste tillskott. Men som sagt mer om det ikväll. Ha en bra dag alla.


Mörarp från ovan. Har jag sagt att jag längtar tills vi flyttar härifrån?????

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mörarp is da place to be!

2010-03-02 @ 10:23:14
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0