Semesterdags

Nu har tiden äntligen kommit. Jag har semester. Fruktansvärt skönt och välförtjänt. Har redan läst ut en bok och jag har planer för åtminstonne ett par till innan semestern är slut.

Men jag skall inte bara slappa lite jobb skall jag hinna med är det tänkt. Måste gjuta golvet i spolspiltan och få den "färdig" skall bli sjukt skönt att ha ett riktigt ställe att spola av hästarna på. Idag är det en hektisk dag eftersom väldens bästa hovslagare Torgny kommer och skall sko Blixten, Latino och verka min gravida häst Penny. Hoppas hoppas hoppas på att det blir ett fint föl. Efter det är dat dags för en tur till byggmax för att kolla betong och lite annat. Tillsist måste jag ringa Kellfri om de pallgafflar som jag skall beställa. Däremellan skall jag rida, städa skrubbeen som jag kallar hemma och handla. Får se vad som hinns med. Bäst att börja nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0