Semester

Jag och Fredrik har bestämt oss för att åka utomlands en vecka kanske till Grekland eller Spanien egentligen skiter jag i vart vi åker bara det är varmt, billigt och sol i massor.

Har hittat en resa till Korfu som verkar trevlig. Men hur varmt är det på Korfu i maj?? Minst 25 grader måste det vara jag vill sola sola och sola. Kanske är det en omöjlig kombination. Är inte så jättesugen på Thailand även om det är sjukt varmt där. Man blir väldigt avundsjuk på Kenza och Foki som varit i Thailand.


Phuket



Krabbi Iland

Bilderna på Thailand är helt klart vackra. Ååååå.

Kommentarer
Postat av: Sara Winek

Semester låter skönt! Själv får man vänta till sommaren. Men Thailand är faktiskt att rekomendera, bara man hamnar på "rätt" ställen. Varför är du inte så sugen på Thailand?

2010-01-09 @ 14:56:17
URL: http://sarawinek.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill oxå åka utomlands, jag ska göra det i sommar ;) till en ö i grekland

2010-01-09 @ 16:53:05
URL: http://cirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0