Todays list

Sitter här och bloggar lite eftersom snön bara vräker ner här i Skåne och jag är verkligen dunderförkyld. Bra kombination va.
 
Igår kväll när jag satt på Facebook och glodde lite passade jag på att fråga en gammal jobbkompis som jag hört rykten om att han skall till Egyptem samtidigt som oss om det var sant ocvh gissa vad. Dom åker den 11 mars till Hurghada och stannar en vecka. Vi åker den 12 mars och stannar i två veckor. Så liten världen är. Givetvis skall vi träffas över en öl eller nått annat skoj där nere.

Hoppas verkligen min baddräckt kommer idag. Känns så roligt nu när vi har bokat resan och köpt resväskorna. Nu börjar det låååångsamt gå upp för oss att vi verkligen skall åka. Har beställt en bikini från Bonprix också så vi får se hur den ser ut när den kommer. Oj vad jag längtar. 

Ikväll blir det nog ett nytt avsnitt av Stargate SG1 har fortfarande ett par DVD kvar i den boxen. Tyvärr får vi vänta på tredje säsongen Eureka eftersom den inte kommit ut på DVD än. Trist. Undra om det finns några Eureka fans bland mina läsare. Om ni inte tittat på den serien råder jag er att göra det så snart som möjligt.

Nej nu skall jag se om jag kan föra över bilderna från min mosters begravning till datorn.. Skall bara hitta kabeln först, det är alltid det stooora problemet för mej. Suck.


Det var så länge sedan som jag körde en dagens lista så jag gör det nu.

DAGENS VILL HA: Våren och värme
DAGENS KLÄDSEL: SVarta oskodda ridbyxor CRW, Rödrandiga CRW ridstrumpor, rosa lacoste pike, svart vringad stickad tröja Horsehead.
DAGENS PARFYM: Armani City Glam

DAGENS FRISYR: Totte
DAGENS HÄNDELSE: Förbannade snö
DAGENS LÅT: Willy Clay Band- Mighty good time

DAGENS PLANER: Fixa pass och kolla upp vaccinationer.
DAGENS SAKNAD: Värme
DAGENS DUMMASTE: Förbaskade snöskrälle inget ridhus idag heller.
DAGENS SJUKA: Min förkylning.
DAGENS DROG: Neseril Nässpray
DAGENS KRAM: Kenzo
DAGENS PUSS:Kenzo
DAGENS KÖP: Passet och lite mat. Kanske nått Tradera fynd med.
DAGENS GODIS: Får väl bli nån god lite chockladbit
DAGENS HUMÖR: Glatt trots snö.
DAGENS ORD: Glesbygdskavaj



Ha en bra fortsatt förmiddag i snön så hörs vi senare.. Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska hämta ut grejerna idag! :D

Jag ringer sen. Krya på dig!

2010-01-27 @ 12:03:48
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0