Lördag

Då var det lördag igen. F och jag har precis ätit upp våran frukost och nu skall vi skynda oss för vi skall hämta hö kl 10.

Idag blir det två vändor till ridhuset, får se om det blir Leif och Gurra första vändan och Latino och Blixten andra vändan.
Har slängt ut några krokar på Tradera, mestadels på bett. Min sadelkammare börjar arta sej så det känns mer lönt att fortsätta min samling med bett. När jag pluggade hade jag två sporrremmar fylda med bett och min samling har bara ökat. Jag har inget Mylher bett så det budade jag på nu. Inte för att jag använder det men man vet ju aldrig.  


Dags för en liten lista innan jag drar.

DAGENS VILL HA: En klar sadelkammare
DAGENS KLÄDSEL: SVarta oskodda ridbyxor CRW, rosa pfiff ridstrumpor,svart polotröjja.
DAGENS PARFYM: Armani night

DAGENS FRISYR: slarvigt uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Åka till ridhuset
DAGENS LÅT: Miley Cyrus- Girls just wanna have fun

DAGENS PLANER: Rida, hämta hö bygga lite
DAGENS SAKNAD: Värme
DAGENS DUMMASTE: jobb i morgon
DAGENS SJUKA: Inget än så länge
DAGENS DROG: cola
DAGENS KRAM: Kenzo
DAGENS PUSS:Kenzo
DAGENS KÖP: Hö  
DAGENS GODIS: Får väl bli nån god lite chockladbit
DAGENS HUMÖR: glad men stressad
DAGENS ORD: stress


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha eller hur kan man inte ha för många bett ;)

Hur gick det i ridhuset?

2010-02-07 @ 09:35:20
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0