Skitdag

Idag har jag verkliugen haft en skitdag. Ibland blir det så bara. Börjar med att min chef (pösmunken) råkat glömma att det står en bil och släp på gården med ÖB Malmö och Trelleborg på gården. Skitskoj var ju jag som åkte på det. Malmö efter kl tio är ett rent helvete och jag lämnade Helsingborg vid halv tio.

Kom ner det gick att vända runt *puh* men man kunde bara backa en halvmeter åt gången innan nån idiot antingen skall köra bil, cykla eller gå precis framför eller bakom mej. Hur försiktig man än är har man inte full koll på hela ekipaget hela tiden. Givetvis så backade jag på en balk i det utskjutande taket. Stötte bara precis till den och det såg ut som det bara blev en plåtskada på släpet. Fan tradigt men så är det ibland. När jag efter att ha lossat på ÖB i Trelleborg och lastat påå Team Jönsson i Dösjebro kom tillbaka till åkeriet visade det sig att taket på mitt släp var sprukit och att plåtlisten var kaputski. Kommer kosta multum att reparera. FAN. Inte alls bra.

Känner mej skitkass. Jag är inte typen som kör sönder ofta och gör jag det sähger jag alltid till direkt. Men jag kan inte hjälpa att jag känner mej kass och värdelös.

Skitdag. Sara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nääää usch vad tråkigt med en sån dag! Men som du skrev, du är verkligen INTE en sån som gör sånt i första taget. Det är sånt som händer helt enkelt.

Hoppas att du sover gott vännen. Kram!

2009-09-29 @ 00:22:29
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det kan suga rätt hårt med sådana dagar. Du får slå en pling idag när du har tid! :D

2009-09-29 @ 08:10:39
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Om du inte gör sånt ofta borde du vara förlåten..=)



Jobbigt med sånna dagar =(

2009-09-29 @ 16:07:30
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0