Min dag

Då sitter man här nyduschad och på väg mot sängen. Skall tydligen börja halv fem i morgon. Känns inte alls bra faktiskt. Greys anatomy går i bakgrunden på tvn. Inte för att det intresserar men nått måste vara på så att det inte är helt tyst.

Jag hann rida alla tre hästarna idag. Leffe (min älskling nummer ett) var lite stel efter gårdagens hoppning men inte värre än att han kunde arbeta fint på ridbanan. Gurra min egen stjärna gick lika fint som vanligt och han blir bara bättre och bättre. Känns som om man aldrig någonsin hade vilat.
Lille söte Blixten börjar bli lite mindre ormlik och därmed lite mer ridbar. Hans stora problem har ju varit att han inte hänger ihopa riktigt. Hur mycket jag än rider fram honom mot handen så tappar han det någonstanns på mitten.

Nej nu är det dags för sängen. Måste skriva lite mer och bättre inlägg i framtiden känns mest som blahaa blahaa.

Ha en bra kväll och sitt inte förlänge vid datorn. Sara


Kommentarer
Postat av: Du vet vem....

Vill du ha filmen från dagens övningar?

2009-10-17 @ 14:03:56
Postat av: caroline

haha bajsbruna bilen... tack för tipset tror dock att jag ska beställa från Belgien känner en som har ridsportaffär där så jag får rabatt:)

2009-10-17 @ 14:33:07
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0