Dagens Sara

DAGENS VILL HA: Nya ridbyxor
DAGENS KLÄDSEL: Jeansridbyxor från Pikeaur, kingsland strumpor och en Champion huvtröjja.
DAGENS SMINK: Räknas clerasil?
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Nu blir det fredagsmys
DAGENS LÅT: Kid Rock Rock and roll Jesus
DAGENS PLANER: Hämta mina stövlar sen hem o sova. :)
DAGENS SAKNAD: Mer tid. En klassiker.
DAGENS DUMMASTE: Att det är mörkt när jag slutar jobba.
DAGENS SJUKA: tja vet inte riktigt inget tror jag..
DAGENS DROG: Cola zero
DAGENS KRAM: Leffe
DAGENS PUSS: Leffe (räknas hans skallning?)
DAGENS KÖP: Vad som helst bara det är GODIS!!!
DAGENS GODIS: Rosa rattar
DAGENS HUMÖR: Helt okey.
DAGENS ORD: Töffe

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack :) Själv är man hemma å är sjuk, så tar det mest lugnt. Just nu väntar jag på att Idol ska börja igen.

2009-10-02 @ 22:07:37
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0