Uppdatering

Idag har jag så ont i ryggen att jag helst vill dunka huvudet i väggen och skrika rakt ut. Skall se om någon läkare har tid med mej i morgon. Jag kan ju inte ens jobba.
Idag var vi på landet hos vårat älskade hus. Just nu känner vi oss skitpeppade efterom vi var och tittade på kök igår, hos Smedstorps kök. Skall bli spännande och se vad "våran" kökshjälp kommer fram med för förslag på lördag när vi skall dit igen.

Testade att hoppa på mina nya hinder igår inte så smart med tanke på min rygg men jag var bara tvungen att prova. Och han älskade det. Har inte sett honom så glad på evigheter. Tyvärr sprängde han ett blodkärl i näsan. Det har hänt ett par gånger innan när han blivit för exalterad.( för ett par sedan när det var 30 grader varmt ute)  Om det händer igen får jag ta med honom till veterinären.

Nej nu skall jag gå och lägga mej så jag kan vila min stackars rygg en smula.

Godnatt Sara


Här har vi lyckats få på lite mer än en tredjedel av takstolarna.

Så här ser huset ut idag. Vad tror ni inflyttning till jul?!

Gavelvy

Och till sist den söta lilla vovven Kenzo. Min älskling. (och Fredriks.;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0