Första inlägget

Välkommen till min blogg! Denna blogg skall handla om allt och inget, men framför allt om mina och min kära sambo Fredriks liv på vägarna och vårt hus och mina hästar.


Sitter och väntar på mina pappa som lovat att komma och hämta mej så att jag kan åka till vårt hus och hålla på med mina hästar.  Skall se om det går att rida i detta vackra väder vi har idag.

Jag heter Sara och bor i en liten håla som heter Mörarp med min sambo Fredrik. Runt juletid detta året flyttar vi till vårt nya hus på gården Landstyle Farm i Höganäs komun. Jag jobbar som lastbilschaufför för ett åkeri i Helsingborg och på kvällarna stressar jag för att hinna rida så mkt som möjligt.

Nä nu är det dags att gå ut i det fina vädret. Skall se om jag hinner fotografera lite idag med.

Kram så länge  Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0