Sveriges egen dag

Hur firar ni Sveriges egen dag? Vi firade den genom att vara på landet och hålla på med huset. Finns fortfarande massor att göra.
Min rygg är helt okey nu så jag red alla tre hästarna idag. I torsdags var hovslagaren ute och skodde så nu har dom nya racerdojjor så det är bara att träna på. Känns som det snart är dags att prova att hoppa nått litet kanske nån liten lokal 110 bara för att prova. Skulle kanske behöva hoppa lite riktigt ett par gånger först men det är inte så lätt när ridbanan inte är helt klar. Nåväl vi får se. Vi kämpar vidare med allt.

Glöm inte att rösta i morgon till EU-valet i morgon. Viktigt att ta ställning, även om informationen om detta valet har varit lite kass om jag skall vara helt ärlig. 
Nej nu får jag sluta och gå och lägga mej så jag orkar upp till jobbet imorgon.
Ha det så bra och godnatt.. /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0