Fantastiska U

När man är ledig en hel dag har man rätt att blogga två gånger på en hel dag.

Måste ge våran köksdesigner (eller vad man kallar det fantastisk är hon iaf) U på Smedstorps kök en stor eloge. Hon har många andra kök att bry sej om och andra kunder ändå får hon en att känna sig värdefull och betydelsefull. Vi ligger ju i beställningsfasen av de kök som skall in i vårat hus i november någongång. Jag mailade idag om två ändringar som vi funderat på dels om det var möjligt med en vinhylla i köket och sedan att vi ville korta köket med 10 cm per vägg. (har inte isolerat än så det är svårt med de exakta måtten) Iaf så ficm jag svar efter 10 minuter  att hon skulle titta på det och knappt en timme senare kom det ny offert, nya ritningar och nya perspektivbilder.  Helt suveränt. :)

Nu är det hög tid att börja fundera på badrum och golv. Det är nästan 150 kvm golv som skall ha klinker.
Hmm vad skall man välja.?!


Nej nu skall jag ut och mocka två hästar är redan ridna och nu väntar jag på att mamma skall komma hem så vi kan åka och hämta torv och foder ( krafft) från lantmännen i Ängelholm (jag vet det heter granngården).
Ha en bra kväll vi kanske ses igen..;)
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0