Hej i värmen

Hej i värmen! Hur är det med er idag?
Vet att det inte blivit så mycket bloggande nu på senare tid och jag skall skärpa mej jag lovar. Men vi har jobbat helt sjukt mycket nu ett tag. Dom snackar om lågkonjuktur men jag vet inte jag. Jag tycker inte jag märker så mycket av det mer än att fyra personer får göra åtta personers jobb. Skoj skoj eller inte.

Idag har vi varit och vacinerat Blixten så nu klarar han sig ett helt år till. Det hela slutade med att vi fick åka till djursjukhuset för att vaccinera honom tack vare att jag glömt bort att det var dags. Får skylla på jobbet igen. De andra hästarna mår bra. Leffe önskar sig ett flugtäcke eftersom han har väldiga problem med flugorna här i värmen. Han döööör nästan. Konstigt han som är den snällaste och lugnaste hästen får panik när en fluga sitter på honom vilket resulterar i en dyngsur häst som är skittrött varje kväll. Inte kul för honom. Skall se vad jag kan hitta på mitt nya favoritshopping place. TRADERA!!!

Har ni provat Tradera? Om inte prova sjukt vanebildande och man blir lätt dum i huvudet av att köpa där. Allt finns där, eller ja nästan iaf. Jag har köpt två par solbrillor som har kommit än så länge men jag väntar på två väskor och en martingal oxå. Det är riktigt skoj när man får grejjerna.

Nej nu skall jag ut i värmen. Skall se om jag hinner lägga in lite flera bilder på allt som hänt här.
Ha en bra dag. Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0