Det stora avslöjjandet...

Okey okey det är ett par som undrat vad jag bär på för hemlighet. Nej jag skall inte ha barn och jag har inte bytt jobb. ;) Men jag skall börja läsa igen på distans och halvfart. Får reda på fredag om jag har kommit in och om jag kommer in så börjar jag läsa Historia A 30 p vid Umeå Universitet den 31 augusti. De ni. ;)

Just nu sitter jag och väntar på att familjen som är intresserad av Exotica skall komma. Jag är jätte nervös. Men jag är alltid väldans nervös när det gäller sånt här. *S* Berättar mer senare.

Ha en riktigt bra kväll. Sara


Yoda da katt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul! Vi får ta och babbla om detta. Hihi.

Hur kom du på att du skulle plugga igen?

2009-08-25 @ 00:20:01
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0